En annan dag

kanske jag orkar med henne men inte idag...Orkar med vem? Jo min dumma & korkade storasyster som är så fruktansvärt elak mot mamma. Stannar hemma från julfirandet hos mamma idag då risken är väldigt stor att bägaren rinner över igen och vill inte att barnen ska behöva ha skrik och bråk på julen, jag besparar dem det genom att slippa se henne överhuvudtaget.
Dock har Anton åkt dit för att träffa sina kusiner idag med moster nr1....
Hoppas jag slipper trösta mamma ikväll bara...

suck//m.

Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Inte kul när det är så, hoppas ni haft en bra jul för övrigt.

Kram Kajsa

2009-12-27 @ 15:35:26
Postat av: Madde

Ja den har varit jättebra i övrigt!!

2009-12-27 @ 16:17:14

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0