Trött.....

Idag är jag helt slut....har haft månadsbokslut på jobbet och detta har knäckt mig totalt. Helt slut i bollen... och hur kommer jag då inte vara efter årsbokslutet,suck!

Nej en stor god latte hade inte suttit fel-pallar jag göra? Svar nej. jo kanske, vi får se;)
Blir iallafall en kväll i soffan för att kolla in böndernas kärleksliv :)

Längtar till fredag=Ledig men blir ingen sovmorgon inte då det ska va lucia på förskolan kl.07.00! Men hela dagen fri och faktiskt inget inplanerat än!!Bara va hemma, så skönt!

Nej nu ska jag göra mg en latte och tina en lussekatt:D

gäsp ♥m.


Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Låter hur gott som helst! Ja jag får väl gå upp vid fyra för att hinna bli klar till kl 07.00 :)

2009-12-10 @ 00:01:56
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0