Halva veckan gången..

I måndags var jag hos min frisör, färg och klipp-blev kortare och mörkare.....svårt att vänja mig vid färgen, men men det blir väl bättre, hoppas jag!

I går var vi på utvecklingssamtal på Antons förskola, och han sköter sig mitt lilla ♥. Han är duktig och hjälpsam mot de andra barnen och bjuder dem på snus;) Också påhittig och iderik. Bra egenskaper-undra vad det blir av han?- Uppfinnare Jocke kanske?;)

Var även på Me&I party igår. Självklart blev det lite shopping, men plyschbyxorna jag ville ha var slut:(.
Detta blev det till Anton.

Självklart bjöds det på mycket god fika och årets första glögg! Alltid lika trevligt på Hedgatan.

Idag har det blivit lite-ja just det shopping igen...(tur lönen kommer imorgon).Kläder till helgens julbord på Bäckaskogs slott!

I morgon blir det en (hemlig)kontorsaktivitet på em, gissar på att vi ska spela curling och därefter julbord.  Ska bli så skönt att ha semester på fredag. Då ska det julpyntas!!

♥m.


Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Du fick oxå tag i lite fina kläder ser jag! :)



Vad kul med Julbord o shopping! Jag får väl hålla mig till mjukisbyxor o film ett tag ;)



2009-11-26 @ 08:14:08
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0