6 juni är det idag

för mig. Ja eftersom 6/6 inföll på en lördag så får man en ledig dag i kompensation:) Nej ngt juniväder är det verkligen inte idag-svinkallt och de har varnats för snö!! men den lyser än så länge med sin frånvaro....
Jo en ledig dag och som vanligt fullt upp...

Började  med sovmorgon till 8, skönt!! sen bar det iväg till nya fiket här i byn för frukostfika med en underbar vän, dagen kunde inte börjat bättre ♥. Efter frukosten körde jag och Anton till Kristianstad för lite shopping-I like :)
Det blev 3 tröjor och en mjukisdress till Anton och en stickad storpolo och strumpor till mig. Lunch på Trendie-räksallad.
Hem igen för veckohandling och ett besök i en lokal barnklädesbutik, för att shoppa en present till en fd. arbetskamrat som fått en liten son. det blev fika och lite bebismys♥
Väl hemma igen så blev det lite städning och matlagning, både fredagsfint och fredagsgott!!!

Nu sitter jag här med lite kaffe och en bit mörk choklad med Idol i bakgrunden och förundras över hur mycket man alltid ska göra när man är ledig.... trevlig helg

 


Kommentera Mera
Postat av: caroline

Välkommen till träsket min vän =) Ska bli spännande att följa dej och ditt liv... ! pusss... puss....

2009-10-16 @ 21:17:10
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0