De växer för fort...

Fötterna på Anton alltså.. Igår provade vi gympaskorna från i höstas -alla var för små:(  Han behövde verkligen nya skor då de enda paret som passar just nu var hans Lacoste skor, som jag inte tycker passar att ha på dagis. 

Så i morse hängde vi på låset til SkoDej..
Men dagens diss går till att varför det ska finnas Spiderman, Cars eller bara fula stora tryck på barnskor?? Tycker att det är fult som F*N, men ett bra säljtrick.
Men idag funkade det inte på varken mig eller Anton.
Hittade ett par lite grövre soft shell dojor från Gulliver som vi slog till på, som var betydligt snyggare!!

En runda på Rusta och en på Biltema sen vände vi hemåt, det var ju dax för barnkalas på Hedgatan:) God fika, lek, bus och clown. Trots 15 barn hördes de knappt!! Jätteroligt tyckte Anton iaf.

Fick bara lite bråttom hem då min mormor var på besök, inte var dag den tanten lämnar sitt bo.... men åldern tar ut sin rätt. Men glad att hon och mamma tittade förbi en sväng.

Nu ska jag inta soffläge och titta på Bröllopsfotografen.

♥m.


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0