Och frågan är:

Bit ihop eller bryt ihop???
Har haft ett mindre bryt och dax att komma igen-svårt just nu, jobbiga dagar framför mig, då saknaden kommer och gör sig påmind. Vill bara vrida klockan tillbaka och träffa han igen.
Så svårt när Anton ställer frågor och undrar varför man gråter, samtidigt ser jag delar av honom i Anton.

Trots allt är jag fortfarande pappas lilla flicka...

Penslen och roller används flitigt här hemma, målning är bra terapi. TV-rummet ska få en liten makeover!!!:)-Mitt tjat har ÄNTLIGEN gått hem...;)
Taket har blivit rosa (vit när det torkar...)och väggarna grå idag. Imorgon målar vi en andra gång och på torsdag ska fondtapeten upp!!

m.

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Man behöver inte alltid bita ihop... man får bryta ihop ibland...



Fint med grått!!! :) Spännande!



Kram på dig o familjen!

2010-04-21 @ 07:23:02
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/
Postat av: caroline

kramr på dej vännen.. ♥

2010-04-21 @ 20:25:05
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0