Överraskande present!

Blev så glad idag när min vän kom med ett sött paket till mig idag:)
Kom som en överraskning och väldigt oväntat. Underbart med såna vänner. Hon fick mig även att le och skratta idag, vilket jag behövde.
Paketet innehöll:


Ett vackert silverpläterat amulettsmycke på tema Livskraft. På framsidan en symbol och på övriga tre sidor ord som är tolkningar av symbolens betydelse: strålande, oändlig och livskraft.
Jag skulle vara strålande, vår vänskap oändlig och livskraft behöver man alltid.


Anton och jag har varit hemma idag och bara tatt det lugnt, tror vi bägge behövde det. Haft Anna,Kalle och Måns på besök:). Varit ute och gått en runda och bara myst:)



Har även fått höra kommentarer ang min mage idag....-Ser du fötterna, söt mage och Herregud vad den växer!!
Är lite skillnad mot hur magen var med Anton, växte nog mer på bredden då;) Men det är väl bara att acceptera att jag blir inte mindre och jag kommer snart inte att se mina fötter- men det är underbart!!

♥m.


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0