Sjuka igen...

När Joakim fick halsfluss förra veckan tänkte jag, jaha nu börjas det igen och mycket väl Anton klagade imorse om ont på kinden, där käkben möter öra. Jaha -öroninflammation då...
Men vi lyckades somna om och försov oss till öppna mottagningen...


Men Anton har hela dagen varit väldigt pigg o glad. Vi har varit ute och tvättat bilen, jag försökte iaf och Anton tvätta mig....
Fikat på altanen med goa kakor och sällskap.

I em hade vi tid hos doktorn  och det var halsfluss;( Så ner till apoteket-slut på kåvepenin tabl. Det apoteket kan de snart stänga, för de har aldrig ngt hemma..... Så det fick bli en tur till Hässleholm.

Även varit på tippen en tur. Gräsmattan har fått gödning och köket blivit städat.

En aktiv VAB dag:)
I morgon ska jag jobba på jobbet;)

♥m.


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0