Var är sommaren??

Visst idag har det varit varmt-  men jag saknar den härliga augustisommaren....sensommaren, mörka varma kvällar, uppvärmt hav....Blir det inte mer än så här???

♥Anton är på semester hos farmor&farfar i Åhus -ville inte ens prata med oss i telefonen...

Tittat på liten i magen idag♥ Väger ca 3 kg nu;o. Mycket mörkt hår som va långt i nacken vilket förklarar min ständiga halsbränna... Spännande att snart få se vem som i magen bor. Har ett UL till inbokat i v38, undrar om liten kommit då??

Näst sista dagen att jobba imorgon;) Sen ska det vilas och laddas inför det som jag ser framemot med skräckblandad förtjusning-förlossningen....

♥m.

Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Det kommer att gå jättebra, ett tips är epiduralen. Den är skön!



Ses vi hos Manilla? Hoppas att liten inte hunnit titta ut innan dess annars får du ta med h*n.



Kram

2010-08-11 @ 14:14:09
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Madde

Absolut gör vi det om jag inte krystar då;) Gillade den nya kollektionen mycket....!!

2010-08-11 @ 15:09:06

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0