jaha

nu va det lördag och det saknas fortfarande några julklappar, men jag hittade några i Osby dvs på Brio butiken där vi var i går efter besöket på lekoseum.
Var oxå sugen på att besöka Annorlunda Rum som ligger i Osby, men trötta barn och mycket snö gjorde att det besöket får vänta..

Bilder från dagen:






Tack för en trevlig dag♥


Vägen hem var mindre rolig.. Väldigt mycket snö.. Är väldigt glad över min 4WD just nu!!!:)


Kom hem och ringde min bror, och det visar sig att det brinner i huset intill mitt föräldrahem...:( Där min bror m. familj bor nu!!!

http://www.kristianstadsbladet.se/hassleholm/article1331191/Villabrand-i-Vinslov.html

Usch vad hemskt med bränder!! GLÖM INTE ATT SLÄCKA LJUSEN !! en påminelse så här i juletider.


Något betydligt roligare var ju paketet från tomten som ngn? hängt på vår dörr:) Denna tomte tror jag har bokstäverna I,L,A,N i sitt namn...?? Vad tror Ni ??
Blev iaf väldigt glad och varm i hjärtat♥  även om jag inte får öppna:(

Ska ta ett tag i tvättstugan nu om Albin tillåter??.. Sambon är och handlar julklapp till mig och gör en insats på julkorten♥
I em blir det kalas för en kille som fyller 15 år på julafton, inte längre fjorttis!!...;) utan ett hot mot säkerheten i trafiken i Vinslöv:D


M

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0