feber och ont i halsen

-det är dagens status....SUCK
har iaf varit hos farbror doktorn idag och trots alla symptom på halsfluss(feber, ont i halsen, pratar konstigt) så nej det visa inget på halsprovet.....
Så jag får försöka vila mig frisk.

Tur man har en underbar sambo och son som snällt passar upp på mig!! Anton sa i morse när jag sa att jag skulle köra till doktorn:-Nej mamma är man sjuk får man inte köra själv!!♥
Hoppas att han alltid kommer vara så omtänksam!!

♥m.


Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Klart han alltid kommer att vara så omtänksam! Krya på din vännen! Kram

2010-02-24 @ 22:50:04
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Gulliga Anton =) ja jag är glad att jag sparade mina 300 kr på akuten i söndags genom att vänta.. kände samma.. krya på dig! kram

2010-02-24 @ 23:02:31
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0