jaha då ska man

sticka sig i fingret titt som tätt.....:( För att kolla blodsockert. Men än så länge ser det mycket bra ut och jag hoppas jag slipper insulin...
Tog prov 1 timme efter lunch och då var det på 7,0 (ska vara mellan 5-7,5) Efter middag ikväll var det 5,1!!!

Så jag firar just nu med lite mörk choklad och en latte:) Lite måste man unna sig.. tror att boven i dramat har varit att jag druckit juice i tid och otid, men det har varit en liten cravings;)

Sambon har idag varit i Sösdala på Eurogolv och hämtat vår kakel och klinkers medans jag körde till Rinkaby Rör och fixade en order på badrumsinredningen:) Snart så slipper vi duscha i skafferiet;)

Och nu är det bara 2 dagar kvar att jobba sen är det semester!!! Och sen ska jag inte jobba heltid mer...




Hittade denna bild på aftonbladet så cool ul bild!!

Nästan så man känner för att göra åt R.S på fredag em...

♥m.





Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Vad skönt att att sockret håller sig! Åhh det är så kul o beställa saker till huset :)

Du kan kanske ge dem " fingret" lite i smyg ;) Jag har semester from idag :) fika nån dag? kram kram

2010-07-08 @ 08:57:19
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0