Teater och golv...

Anton, jag och kusin Frida åkte till Kristianstad idag för att titta på teater "Kalas med knas" på museets innergård.
Mycket bra, härlig musik och skådespelare som barnen blev förtjusta i!! Kan verkligen rekommenderas!! Och det börjar ju bra redan när man kommer då barnen får en stor kulglass vid entren.

Efteråt blev det lunch och en tur på tivolit.  2 nöjda barn och en trött jag åkte hem efter 3 timmar i stan, gårdagens konsert sitter i...:(

Och när vi kommer hem har vi fått golv i badrummet:



Det går framåt iaf!!

♥m.


Kommentera Mera
Postat av: Manilla

snart badar du i ditt badkar ska du se!!!

2010-07-15 @ 23:49:38
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja jag hoppas jag hinner iaf en gång innan proppen går...;)

2010-07-16 @ 20:53:42

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0