Tjuvkikat

idag igen :)
Varit på läkarbesök i dag på specialmödravården, för att jag ska gå på mer kontroller än vad jag gjorde när jag vänta Anton. Har gjort en plan tillsammans med läkaren och när jag ändå va där, tyckte han att vi skulle göra ett UL. Och det tackar man ju inte nej till;) Va enligt läkaren ett livligt foster!!! Såg själv en kullerbytta...blir kanske en liten gymnast?? Eller en till av denna:




Hoppas det där med livlig och vild, bara är nu och inte sen-är ju bortskämd med lugna och snälla Anton..
Är i v14+6 nu.

I kväll ska vi på kalas:)
Ha det bra
♥m.


Kommentera Mera
Postat av: caroline

Häftigt =) nä ni behöver en busig en oxå ;) som kan leka min min buse ju.. hihi

2010-03-19 @ 00:20:26
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0