♥♥♥♥

Anton och Hampus dialog.

H- Åh ska du äta med rosa bestick?? Fy va tjejigt....

A-Ja, för jag älskar min mamma och hon tycker om rosa!!

Slut.



Och jag älskar dig min fina son!!

♥m.


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Åh vilken modig liten kille du har. Önskar Theo kunde tänka så ibland. Han tar inte på sig nåt som är rosa el lila. Tänk vad snabbt tiden går och att de redan är där...blir nästan mörkrädd. Hoppas att allt är bra med dig och magen



Kram

2010-05-12 @ 15:28:16
Postat av: Madde

Ja man blir chockad, då han i julas inte kunde provsitta en rosa Fatboy kudde...Men de har så mycket roliga kommentarer för tillfälligt:)

2010-05-12 @ 18:27:16

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0