Helgen...

har ju erbjudit underbart väder - NOT!!
Men det har ändå varit en skön och lugn helg.

Torsdag-
En tur till EKO, stod på schemat, blommor och en traktorgrävare skulle inhandlas + lite annat. Kom till Hjärseke, då märkte jag att bilen var jättevarm:( Stannade och ringde min mekaniker-Öppna huven och hör om det bubblar-Nej! Han fick fixa skjuts ut till hjärseke. Blev lite oroliga då det rök vitt= toppackning= dyrt....
Men efter en stunds vila var tempen bra igen:)
Mot EKO.

Blir nog snart ny bil....



Fredagen var en dag i goda vänners lag.
Började med frukost på Lindgatan-Mums!! Måste vi göra om :)
En tur till Hlm då grävmaskin skulle inhandlas. (Anton shoppar för sina födelsepengar) Men han plocka även upp sin lilla börs när jag skulle köpa ett par byxor till honom;)

På kvällen var det grillning på Trädgårdsgatan-Mums!! Måste göras om:)
Mycket skratt och fnitter från en trött jag!!! Härlig kväll!!


Lördag och söndag- Bullbak och plantering av blommor, lite tvätt och mycket mys!!

Måndag- Lediga även idag, då Anton ska till ögonläkaren då de på BVC tror att han ser dåligt.....:( Hoppas verkligen inte det!! Vill inte han ska behöva ha glasögon! Blir ledsen när jag tänker på att han ska behöva det...
Så jag håller alla fyra tummar jag har!!

♥m.


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0