Jobbiga dagar...

ja måndagen var ingen positiv dag...

Anton har en liten liten skelning som man knappt ser, vilket ger han ett litet synfel på 0,2. Vi har i omgångar tyckt att han skelat men väldigt lite och ofta i samband med trötthet...

Ska vidare till ögon på CSK för mer utredning-blir troligtvis lappträning och kanske glasögon:(
Har hela tiden varit rädd för detta då risken är högre för barn födda för tidigt och även att jag har skelat(r).

Jag är opererad som barn och hade glasögon från 2-9 års ålder innan de fått lite bukt med det. Så jag ser Antons "lilla" fel som något vi nog ska kunna jobba bort med piratlappar;)

Skelar gör jag även idag när det antingen är trötthet eller alkohol inblandad...;) Men vem ser inte i kors då,,ha ha



m -81


Måndagen fortsatte med fler jobbiga saker...

I dag har jag varit och fnittrat och fått naglarna vi gjorda:) Även fått erbjudande att följa med på SATC 2 nästa vecka:)
Tack underbara vänner för att Ni finns♥♥
m.

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

skulle nog köpt fler biljetter, många som vill med! :)



Du ska se att det räcker med att Anton får vara "pirat". Kanske bättre nu än när han blir äldre... Haade oxå glasögon som lite o vet att det inte var speciellt kul när man blev 12..



kram kram

2010-05-20 @ 12:06:19
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0