I kväll

är det dax för 30 års fest:) Och det ska bli roligt att komma hemifrån lite och bara vara Madde!

För jag har fått tillbaka mitt liv känns det som sen jag slutade att amma Albin. Hade gärna ammat längre men när han bara ska ligga vid bröstet hela kvällarna och ändå inte är nöjd...Tar oxå väldigt lång tid, tid som jag inte har. Och Anton behöver oxå sin mamma!! Albin är väldigt nöjd med flaskan.

Visst kan man spekulera  i om barnen blr friskare och slipper allergier. Men jag tittar på Anton som vägde 1320g när han föddes och ser idag en pigg och glad unge som inte är sjukare än någon annan unge!!
Numera mår jag bättre och mår jag bra så mår mina barn också bra!!

I natt sov Albin från 22-07.30 Tjoho!! Väldigt skönt att få sova en hel natt!!

Nehe dax att göra sig klar för FEST!!!:)


M

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0