tisdag och shopping

Återbesök hos bm idag, så en liten shopping runda blev det för mig och Albin. Hade glömt hur skönt det är att gå på stan med ett barn som ligger i vagnen hela tiden;)

Strumpor skulle inhandlas till barnen- så bra och billiga strumpor  på Name It. Svårt med strumpor till Albin då de flesta för bäbisar är så vida så de bara kasar av...

Blev även en body och 2 pyjamasar.



Men vad jobbigt där med all renovering på H&M och Lindex för tillfället...:( Skippade de affärerna..dock.

Har ju inte varit i Kristianstad på ett tag nu, så där var 2 nya inredningsaffärer!! Dimoda hette den ena och den andra har jag glömt namnet på...
Det var dock 2 affärer som föll mig i smaken:)Mycket fint....

Men dagens diss får nog toaletterna- för det finns ju knappt en toalett i Kristianstad där du får in barnvagnen...

Annars blev det även lite kläder till mig-REA på MQ- I like:)

På kvällen blev det badkaret för mig och pojkarna-älskar att bada med Albin♥ babysim@home;) Anton busar som alltid i vattnet;) En stund själv med lite tända ljus och musik är för tillfället mammalyx!! I ♥.

M


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Ja en runda på stan är aldrig fel även om två affärer är kaos.

Håller med om att toaletter är katastrof i denna stan, de som sitter och bestämmer om toaletterna måste vara en karl utan barn. Eller iaf en karl som aldrig varit på stan med barn



2010-10-27 @ 11:13:19
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0