Tjuvar...

I går kväll ringde grannen..han hade sett spår i snön som var kvar...Undrade om jag sett eller hört något?? Nej har jag inte gjort och inga spår här inne... Grannen kunde inte se var spåren från i torsdags tog vägen...
Lovade att vi skulle hålla koll då de skulle i väg i helgen!
Berättade för J vad han sagt och får då reda på att 2 "tjuvar" spelat boll hos oss, bollen for över häcken...och den store "tjuven" gått in till grannen för att "sno" bollen!!

Stackars vår granne!!Men det kan ha då han ringde efter 22, när man varit hemma hela dagen...

Men jag tänker sova gott och det tror jag "tjuvarna" också tänker göra!!

;) M

 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0