Stolt storebror! Allt bara bra med oss all...

dsc00098 (MMS)

Stolt storebror! Allt bara bra med oss alla. Lite sleten är man allt.. Ligger kvar på förlossningen, då det är fullt på BB. Vill hem men de tvingar oss nog kvar, pga lillemans blodsocker. Ska kollas pga min grav. diabetes. Ha de bra/ m.


Kommentera Mera
Postat av: Kajsa

Åhh jag kommer ihåg detta som igår. Första gången syskonen får träffas, en underbar känsla.

Härligt

2010-09-11 @ 17:57:02
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Micke

Grattis !

De är nog ingen fara me de och skulle de vara de så lever man lätt me de TRO MIG ;o)



Ja nu får du snabba dig hem så jag och Kimmen kan börja bygga ;o)



Kram till er alla !!

2010-09-11 @ 18:31:23
Postat av: Anna

Va stolt han ser ut =)

Jättefin bild.

2010-09-11 @ 21:06:53
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0