Humlalyckan

tog jag mor & svärmor till nu ikväll!!

Ett jättemysigt gårdscafè med inredningsbutik.

En runda i inrednignsbutiken blev det innan maten-pastasallad med varmrökt lax, romsås och hembakt bröd:D Så ljuvligt gott!! Då vi alla 3 är lax fans, så passade de perfekt.

Fick lite inspirations tips och planteringstips innan vi gick ut i ladan. En lada som var full med blommor, pynt, band krukor ja allt....och fanns det inte där så gick  man i butiken o hämtade;)
Jag gjorde en dörrkrans, mamma en påskkruka och svärmor ett fat med dekoration på.

Roligt och kreativt var det:)

Efteråt blev det kaffe & kaka.

Allt man gjorde, krukor jord, pynt mm och allt i inredningsbutiken var det 10% rabatt på:D


Alla bildder från Humlalyckan.se

Vi var alla nöjda nr vi körde hem)

Kul att göra något för dem någon gång-så mycket hjälp man får med barnen♥


Kommentera Mera
Postat av: `Manilla

Så fint gjort av dig! <3 Verkar vara ett kanon ställe! Kram kram

2011-04-20 @ 08:14:52
Postat av: anna

Jag gissade rätt :)

2011-04-20 @ 08:43:59
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Therese

usch nej inge kul o va sjuka. Men konstigt nog har det inte varit värre än någon förkylning och nu är det ju tredje dagen med penicillin så nu ska det nog vända :)

Vilken härlig utflykt, dit vill jag med åka.

Har glömt o svara dej ang easytone skorna. Jag kan inte riktigt bestämma mej för om jag känner skillnad eller inte, möjligen att det känns lite mer i benen :) kram

2011-04-20 @ 15:04:26
URL: http://fesan.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0