Effektiv:)

För ju mer man har att göra desto mer blir gjort!! Eller blir det bara skit av allt??

Beordrad övertid, ingen ledighet innan jul:( men men -Bit ihop!!, snart snart ledigt:)

Hämta barn, handla, laga mat, träna, plantera lite fler blommor, röjt lite, bloggar just nu samtidigt som rocky road ska göras.....

Men känner mig ändå fridfull och glad:)



Hyacinter och doft ljus- brukar inte gilla konstgjord lukt men dessa YRSNÖ från IKEA doftar lagom:)




Kommentera Mera
Postat av: Emelie

Åh fina blommor, själv kämpar jag med att ta hand om min enda julstjärna ;-).

Stoffe sa att filmen var jättebra, bättre än ettan.

Själv somnade jag men vill bestämt poängtera att det inte var på grund av att filmen var dålig utan för att jag alltid är heeelt slut ;-).

Det jag såg var jättebra.

Kram!

2011-12-21 @ 07:57:31
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emlan

Du är så duktig och hurtig, förstår inte hur du hinner med allt! Tur du har så snälla barn:) Det kommer bättre tider, brukar jag tänka när det blir mycket! God Jul på er;)

2011-12-21 @ 09:55:45
Postat av: neli

vilken fin blogg du har =) gillar din header =)

2011-12-21 @ 22:53:38
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

hihi det blir oftast så =)

åh men så mysigt =) hur ska ni fira julen? =)

kram

2011-12-21 @ 23:11:17
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0