helgen

har varit full med kalas, babysim och lite renovering!!
färdigtapetserat i sovrummet nu och golvet börjar ta form!!:)

I går styrde vi kosan mot Älmhult och IKEA innan det var dax för Måns 1 års kalas:)

Förvånad över att där va så mycket folk där, efter de senaste avslöjandena om I.Kamrad....
Verkar som folk hänger upp sig väldigt på honom och hans 3%...Min åsikt i detta är att IKEA har skänkt Sverige så mycket, jobb, skatteintäkter från de anställda;) och verkligen satt Sverige på kartan. Skatteplanering.. men viket företag sysslar inte med det...?
Jag har inga problem med att han tjänar 3% på allt, (Hur blir man annars en av världens rikaste??) Det stör mig mycket mer när VDsar på företag som gjort förluster ändå plockar ut MEGABONUSAR!!!

= Jag gillar IKEA och kommer forsätta handla där!!






Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Håller med dig!!! Ikea är bra!



Då är det snart inflyttning i sovrummet ;)

2011-02-07 @ 16:48:57
Postat av: Kajsa

Håller också med. Ikea är bäst!!

Det handlar oftast om avundsjuka....



Kram

2011-02-07 @ 18:50:09
URL: http://parlugglan.blogg.se/
Postat av: Lin

Å va kul :) bara 21 kvar ;)

2011-02-07 @ 22:40:21

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0