inget och allt...

Ja dagen har varit bra och jag har tömt lilla skafferi toan;)
I helgen ska det byggas om i hall och trappa:) J har börjat knacka ner kakel och väggar...Känns konstigt när man får fram tapet lager efter lager... på 100 år som vårt hus är så blir där några lager... - Försöker samla en bit från dessa gamla tapeter, tänkte göra ett kollage ngn gång...

Varit på öppna förskolan i dag med pojkarna, trevligt!!

Nu ikväll fick Albin feber och när jag skulle använda vår örontermometer ILVRÅLA han:( tryckte honom typ under öronsnibbarna och vråla då med....Men med alvedon och nässprej sover han nu:) Gilla dock inte att ligga ner, ja mycket tyder väl på öroninflamation... Blir nog VC imorgon, bäst kolla innan helg.

Planen var annars att följa med J och Anton till ögonkliniken imorgon, och sen bli kvar i stan för lite shopping men som det är nu så-nej!!

Typiskt att detta ska komma nu när vi ska flytta hem till mammas lägenhet över helgen..Trivs bäst hemma när jag el någon är sjuk. Tyvärr har jag ju ingen hjälp av mamma heller eftersom, hon ska till Trysil till svägerskans stuga. Kul för henne-som inte längre åker skidor...;)

men det gör vi här hemma- fick balansbräda och spel till WII så nu åker ner ner för backen ner-SKITKUL!!

Oj jag skulle "bara" göra ett kort inlägg Oops!!


Ser Ni de 2 bissingarna som kom förra veckan??;)

 


Kommentera Mera
Postat av: Lin

Sötis där :) så fina bissingar! Har nyss bäddat ner min lilla brevid mig med lite Alvedon! Dags för vampyrtänderna här och hon deklarerar ont flera ggr om natten! Tycker om långa inlägg go'natt

2011-02-18 @ 01:17:25
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: anna

Härliga bissingar :)



Godiset talar till mig hela tiden ;), det ligger fortfarande kvar i påsen.

2011-02-18 @ 15:38:01
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0