Turkärring;)

har jag blivit denna vecka!! Både tur och kärring eller käring!? tolka det som Ni vill:)

Först det jättefina Miss Dee halsbandet:)



Kom i postlådan idag:) *lycka* Nu saknas bara en ring

Och idag vann jag ett valfritt Katvig plagg hos anouk från Milkmilla

Valde denna body till Albin:




Och dessa till Anton:


Så kul med tävlingar, särskilt när man vinner eller hur?;)

TACK för era kommentarer ang frukost! Ja jag kämpar med smoothies, hjärtmackor, pannkakor, varm choklad, gröt mm... Men inget slår tydlingen den där vällingen..så vi fortsätter väl med den då...Va lättare när han åt frukost på förskolan, fast nu vet jag ju att han äter ngt iaf;)

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Du är en Käring <3 Likaså värd alla vinster :)

2011-02-17 @ 16:26:17

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0