Dagens citat:

Jag- Godnatt älskade pojk som snart fyller 5år!!
Anton- Ja och efter fem fyller jag 18:D
Jag- Ja men där är tretton andra födelsedagar emellan...Först efter 5 fyller du ju 6, och då börjar man ju skolan!
Anton-JAA Då ska jag gå i maskinskolan!!!
Jag-Nej först får man gå i vanlig skola!
Anton - Ja en stund sen kan man byta!!

Härligt att vara 5 år och veta så vad man vill bli när man blir stor!!!

Ja detta är väl Anton om 13 år;)



Annars har dagen varit bra. Öppna förskolan med Anna o pojkarna;) tapeterna hemma, skjutdörrar till garderober uppe i vår lilla closet;)
Det enda som varit dåligt är väl en olycka i går kväll, som resulterar i ett tandläkarebesök imorgon!!!!

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0