Förvirrad mamma...

Jag har hela fm idag haft en känsla av att det var något jag skulle göra idag...Hmm jo 13.15 tar vi fram almanackan (varför stavas det inte almenacka??).

Jo då
13.30 var det föräldragrupp på BVC... Ingen bil, Anton i pyjamas, Albin sovandes i pyjamas (ok vi har haft mysdag här idag...). Ringde hem sambon och till svärmor för barnvakt till Anton. Vilken tur att jag borstade håret och fick på lite mascara på morgonen...Slängde på dem kläder, J tog anton till svärmor och jag & Albin körde.

Såklart 
går vi in på fel ställe och får springa genom hela VC...Puh allra sist men bättre det än inte alls...

Trevligt med många nya ansikten och Albin fann en kompis att jollra med:)

Nästa gång är det babymassage och det är den 15/2 och det ska jag väl lyckas komma ihåg;))




Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0