I onsdags fastnade jag

framför Tv:n och programmet "Sveriges Mästerkock" Kul upplägg och många duktiga kockar! Fastnade för den unga Jennie som fick Morberg, Mannerström och Aujalay på fall med sin hjortfilè med palsternackspure.
 Gillade programmet iaf!! 

Roligt när man upptäcker att det är tjejen bakom bloggen kalasgott som jag brukar kika in hos och hämta inspiration hos!!
Bla har jag ju gjort Oooey Gooey brownies med marshmallows, kola och chokladtryffel som kommer från henne:)
Här är mitt inlägg med underbara kakor som fått vänner att SMS mig mitt inatten för receptet;)

Just nu står en Madde kladdkaka på svalning till 3 fikat!! Har 2 duktiga skottare på gården och en snickare där uppe som nog är fikasugna snart!!:)



M

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0