detta fick följa med mig hem...

från Ge-kås Ullared.

Några godbitar visas här, dock inte plastpåsar, rengöringsmedel, shampoo, våtservetter mm mm mm....;)



Kökshanddukar:
Rosti


Golvlampa till ovanvåningen:



Burkar till köket:



Lite lyktor- de två ska hänga i uterummet och huset får nog bo där uppe;)

En tröja så jag kan matcha mina pojkar;):



Lite strumpor, linnen, en klänning och en jumpsuit blev det nog på klädavdelningen.

Till Anton blev det Cars 2 Lego, dagis joggingbyxor, Umbro fotbollsdress, badbyxor....
Köpte även detta...tyckte han blev så söt i det,snyggt till hans sommarblonda hår och solbränna...


Shortsen gick knappt hem.. tröjan skulle jag sälja till flickan som var här och lekte idag....;)

Ola-Conny jobbade iaf, Morgan syntes inte till....




Kommentera Mera
Postat av: Emelie

Åh fina saker. En tröja to die for hade Milton tyckt om den rosa. Älskade golvlampan, superfin. Var där mycket folk? Kram

2011-07-17 @ 22:43:00
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: manilla

fina saker! Thea va så nöjd efter dagen! Blev kanske lite längre än tänkt dock... ;) Kram

2011-07-17 @ 23:56:34
Postat av: Christina

Den där lampan var superfin! Precis en sån som jag letat efter. =)

2011-07-18 @ 06:42:55
Postat av: caroline

Jätte fina saker du fått med dej hem =) Sr fram emot en bild på mamma och barn i lika tröjor ;) kram

2011-07-18 @ 13:38:28
URL: http://egogirlsanddogs.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0