Krav...

Jag lägger ner simskolan för Anton-Han vill inte och jag orkar inte truga, be och böna.....

Hade kanske för höga krav på att han skulle klara det, för det trodde jag faktiskt...

Mina förväntningar var väl att han skulle få mer vattenvana och kanske lära sig flyta...

Han är jäteduktig i vattnet och absolut inte rädd för vatten!! Men men... Vad göra?? Hjälper inte med någon muta eller nått han vägrar.

Och jag vill inte ställa några höga krav på honom utan låta honom få vara ett litet barn, för det är han!!










Kommentera Mera
Postat av: Emelie

Jag tycker du gör helt rätt!!

De ska få vara (små) barn, ibland känns det som att man har för öga krav på dem och att de ska lära sig allting så himla snabbt. Det kommer gå fler tåg vad gäller simskola.

Kram!

2011-06-23 @ 07:51:51
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0