blandat..

I går var jag inbjuden av mitt fack, till bio i Kristianstad, lite oplanerat... så det blev att lämna barnen hos farmor, men det hade gått bra:)
Bion jag och sambon såg var Åsa-Nisse-Wälkom to Knohult. Inte världens bästa film men den fick mig att skratta iaf åt all skaunska som va i filmen.
Sven Melander, Johan Glans, David Batra, Maria Lunqvist mfl fick mig att skratta hejdlöst:D
Trevligt och för en skull fick jag o sambon 2 h för oss själva...

Hem till byn och fick  skjuts till hedgatan, där kläder från Me&I visades samtidigt som ett glas rött slank ner;) el va de 2....
Jättegod pastasallad och cupcakes slank oxå ner...

Lite mer kläder till pojkarna blev det bla:


Syskonmatchning blir det i sommar;)

Mössa som gör Antons outfit som handlades i söndags komplett.


I morse vaknade jag vid halv  av Albins ljuva joller, gick upp och då hitta jag en kass sambo på soffan... Mådde skit och blä-fan inte maginfluensa men vi andra mår bra och sambon tror att han ätit ngt dåligt...Förhoppnigsvis... återstår att se.
Men han va så pigg i em så vi kunde köra och köpa färg till pojkarnas rum:)På söndag ska det målas!

Hoppas nu vi får va krya de ju fest i morgon ju!!!


Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0