Dagens Tips!

I helgen har det både bakats cupcakes och tårta här hemma och jag måste bara tipsa om Tupperwares bakprodukter!!
Superbra:) Mina har iofs ngra år på nacken men funkar jättebra ändå:)


Spritsen används både till att fylla muffinsformar som att dekorera med.

Degunderlägg är toppen när man gör MMF (marshmallowfondant) att täcka tårtan med!! Ingen färg på bänken och när den är utkavlad vänder man bara hela underlägget över tårtan-jättesmidigt!!

MMF är lite jobbigt att kavla men med kavlen där du kan fylla vatten i -funkar det perfekt:)

Spritsen som de säljer nu är lite förbättrad- har dock ej provat men verkar praktisk med lock att spara tex grädde alt mos i...


En annan bra produkt därifrån är ju vällingdoseraren-kanon att ha välling/grötpulver i när man ska i väg:)




Kommentera Mera
Postat av: anna

Vilka bra tips :) Vällingdoseraren har jag, fick ärva den av Storasyster. Superbra!!

2011-03-16 @ 09:28:14
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Maria

Välling doseraren är kanon!

2011-03-16 @ 19:35:41
Postat av: Anna

Jag har spritsen - kanon bra =)

2011-03-17 @ 13:29:03
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0