kör bil

eller spottar..Vet ej vad han gör men det är en ny grej han fått för sig att göra....



Ganska gulligt när det INTE finns mat i munnen...;)


Kommentera Mera
Postat av: Hampus

Han måste ha sett mig köra moped

2011-03-31 @ 07:50:11
Postat av: Anna

haha.... så höll ebbe med på innan undra vad det skulle va å roligt är det och ännu mer med mat i munnen!!

2011-03-31 @ 10:17:33
Postat av: Emelie

hihi

Elliot satt i mitt knä när jag kollade på denna, blev överlycklig och vevade med armarna och började själv göra likadant ;-).

Ja - vintern som gick måste ha varit grym. Jag som (peppar peppar) aldrig är sjuk annars har väl inte varit det nu heller men förkylningarna har ju avlöst varandra känns det som...

Kram Kram!!

2011-03-31 @ 10:29:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Sötnosen.

Är ni hemma imorgon??

2011-03-31 @ 12:32:36
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0