Morgonen började med en hisklig hosta på ...

1299528913_picsa (MMS)

Morgonen började med en hisklig hosta på Anton... lite feber:-( men efter vila hela fm så är han pigg som en mört,skönt! Pigg är dock inte jag,.. Min trötthet efter dessa veckors kaos här hemma slutade idag med feber och förkylning! Brukar vara min reaktion på att nu får du nog ta det lugnt lite!! Fel vecka för det bara... Födelsedag på onsdag och kalas för 30 på söndag...men hoppas släkten tar det som det är-annars kan de ju komma hit o städa! Fast så farligt är det inte längre, bara mycket grejor överallt känns det som;) P.s man får lov att kommentera...många som är här varje dag men vad mer...Blir det ingen bättring får det nog bli lösen här! Trött på snok:-(


Kommentera Mera
Postat av: Anna

Jag snokar =)

2011-03-07 @ 20:47:49
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/
Postat av: Anna

skönt er sjuka gick över så snabbt... Ebbe har nästan 40 graders feber ehla dagen och inget mot en bättring men hoppas imon på det!

vila nu du dig så du em blir frisk!

Kram

2011-03-07 @ 20:48:28
Postat av: Anonym

Trist att alg sjuk. Hugo hostar med som bara den. Han får vara hemma imorgon och vila. Han har dock ingen feber..

2011-03-07 @ 21:04:45
Postat av: Caroline

Krya på er! Hör av mig imorgon! Kram

2011-03-07 @ 23:47:11
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Unckblog5934

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-09-09 @ 07:26:49
URL: http://unckblog5934.blog366.com

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0