Tack för alla fina presenter

till mig och till Anton!!

Kalaset flöt bra, blev bara 21 personer idag;) Då vi hade släkt både i går eftermiddag och i går kväll:) Vilket nog var tur då vi är lite trångbodda för tillfället.
Men åh vad jag älskar mitt uterum såna här dagar!!! Lovely-alla får plats!!!

Anton och hans Alvin & gänget tårta- mmf och dumlefluff;) 

Mycket fina kläder blev det till Anton -vilket verkligen uppskattas iaf av hans föräldrar;) En traktorgrävare på trailer och en stockavagn till maskinsamlingen, postlåda och lådor till rummet, färg till att måla i badkaret mm.

Mycket iaf!!


Jag fick mest blommor, pengar & presentkort -som jag uppskattar mycket!!! Men även fina koppar och den fina vasen/vattenkannan!! klockren i mitt kök:D


Nu ska vi slappa i soffan och ha söndagsmys!! Solsidan väntar:)

Återigen tack för alla presenter♥♥

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0