Det kom ett paket väska

häromdan, en röd med stjärnor på, från Stena Line.... Väskan innehöll information om resan, Nicke Nyfiken tatoos och pin.

Anton skulle packa den här väskan själv och vi har pratat om vad vi ska göra och vad han behöver...Så idag när vi kom hem från Skånes Djurpark ( tack 2 söta töser för idag) tog vi tag i packandet!!

Som den pirat han är så, skulle piratklädderna på och väskan packades noggrant...



Väskan innehåller:

♦ plåbok-med danska pengar från Mormor:)
♦ Piratlapp
♦ Piratkrok
♦ badbyxor
♦ necesär med tandborste & tandkräm-För vi skulle ju äta godis, mamma eller hur??
♦ piratscarfes
♦ morgontofflor
♦ piratkikare
♦ hårborste
♦ solglasögon
♦ 1 par kalsonger ;)
♦  Delfin kramdjur- Anton hoppas där är delfiner på Oceaniariumet vi ska till, är där delfiner mamma??-Nej tror inte det men dock en klumpfisk som heter Anton;)!!

Packad & klar.


Kom precis en pysselpåse från kusinerna;) tack, tack
Perfekt till tåget- och även här fanns det några pirater....;)





Kommentera Mera
Postat av: sophie

Det var inte dåligt med grejer som fick plats i hans väska! :) Mina barns väskor är proppis! Vi ses på Bloggbussen tjejen :)

2011-05-13 @ 19:21:31
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

Ja supersköna! Jag var så ledsen av mina gick sönder men efter en hel del smörande för chefen på Stadium så fick jag idag äntligen ett par sprillans nya med mig hem ;) Woho! Kram

2011-05-13 @ 20:04:55
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: ingelalala

Ja, jag såg att vi ska dela rum! Det blir bra det :) Vi känner ju inte varandra nu men det lär vi väl göra innan det här äventyret är slut ;)



Du ska se Elins packning...hon har bara packat "presenter" till Nicke Nyfiken. Heltokigt, men lite gulligt.



Kram

2011-05-13 @ 21:48:52
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Manilla

Ha nu en riktigt härlig tripp :) Njut o va rädda om er! Kram kram



P.s Vill veta allt om S. Europa ;)

2011-05-13 @ 21:55:56
Postat av: Carolina

Vilken härlig packning, ses i helgen! :-)

2011-05-13 @ 23:17:54
URL: http://carolina1979.se

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0