From måndag

arbetar jag på

Faac Nordic AB i Perstorp.

Kommer att arbeta med ekonomi/controlling. Spännande och utmanande!!

Framförallt skönt att åter arbeta i ett privat bolag och slippa den offentliga sektorns lååånga beslutsväg;)

Kommer att arbeta deltid till en början, skönt medans Albin är liten:)


P.s klarar knappt skriva då jag fått lite parkinsons i mina armar...Otränad?Ånej;)








Kommentera Mera
Postat av: Fnulan

Grattis eller vad man säger =) Lycka till och allt!

2011-11-01 @ 23:56:21
URL: http://fnulan.se
Postat av: Maria Noleryd

Grattis Madde!!

Jag har precis bytt jobb också, kan avslöja att det är lite förvirrande med nya rutiner de första dagarna. Jag lyckades sätta igång larmet andra dagen. hihi



Lycka till, hoppas det är trevliga kollegor!

2011-11-02 @ 17:06:48

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0