Mycket vill ha just nu!! Den o den oxå den...

1321363064_picsa (MMS)

Mycket vill ha just nu!! Den o den oxå den..Leksakskatalogerna har kommit:-) Piggare Anton idag:-) Vi har varit på öppna förskola nu på fm:-) Nu blir det plock och städ...


Kommentera Mera
Postat av: karin

Hej och tack för din kommentar.

Jag har ingen aning om reglerna för a-kassa då jag aldrig varit i behov av det. Själv sökte jag jobb under min föräldraledighet och började jobba dagen efter föräldraledighet var slut.

Bra att möjligheterna finns. Själv tycker jag det känns konstigt att inte vara med mitt barn - till och med att gå och jobba för att betala skatt för att någon annan ska ta hand om mitt barn. Men så är samhället uppbyggt så det är väl bara att gilla läget. :)

2011-11-15 @ 14:42:58
URL: http://gryyneet.blogspot.comæ

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0