Idag är det 6 år sedan

du lämnade oss..

Saknar dig så, saknar en pappa, saknar en morfar...

Tänka vad mina busungar älskat att busa med dig, om de fått chansen..

Tänk om du hade kunnat göra vid mitt/ditt hus..

ja tänk om....




 

Kommentera Mera
Postat av: Caroline

<3 <3 <3 Han ser.. Han saknar.. Han älskar från sin plats i himlen.. <3 kramar

2012-04-25 @ 10:18:41
Postat av: Annelie Carlson

Hej Madde!



Åh vad jag känner med dig! Vet precis hur det känns, pappa gick ju bort för 9 år sedan nu. Att leva på minnen är hemskt och precis som du skriver...tänk vad vår lilla Nora hade älskat att busa med sin morfar. Han finns fortfarande hos dig och man kan berätta om stunder som man hade tillsammans och visa kort... men det är en tomhet som man måste leva med.



Sköt om dig o hälsa Kimmen!



Kram fr mig och Freddan

2012-04-25 @ 10:42:57

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0