Lchf

Snart är semestern slut och de där extra kilona har ökat igen....
 
Förra veckan smygstartade jag för att denna vecka köra fullt ut!!

Svårt då jag verkligen är en pasta/bröd människa plus att ingen annan i min familj behöver ju gå ner i vikt...
Äter gör jag väldigt lite dagtid för att sen äta helt fel på kvällen....
Nu ska vi försöka ändra på detta:)
 
Har NI ngra bra recept/tips får Ni gärna maila mig på [email protected] el kommentera nedan!!
 
Dagens mat:
 
Frukost: Smoothie- Turkisk yoghurt, A-fil blåbär, fiberhusk och frysta blåbär. Snabbt o mättande!!
 
Lunch: Low carb burgare på Max.
Middag: Spagetti & köttfärssås - dock bestod min spagetti av squash:)
Hyvla squash med osthyvel lägg i ett durkslag, häll kokande vatten ca 1,8 L vatten över -Snabbt o gott till köttfärssåsen.
 
Ikväll ska jag göra nyttigt godis som jag ska ha till kaffet:)
 
Dvs SNICKERS!!! Måste stilla mitt chokladbegär;) Mycket recept och inspiration hittar jag på den bloggen!!
 
Nu ska jag planera mat för resten av veckan...+ att jag har en provkollektion med Me&I kläder att titta o prova o lära mig:))
 

Kommentera Mera
Postat av: Maria Månsson

Vi har ett jättegott recept på lasagne och pasta som smakar som riktigt pasta;)

2012-08-14 @ 13:56:34
Postat av: Josse

LCHF= Lite choklad hjälper faktiskt;)

Svar: Hahaden va bra!!
Madde

2012-08-16 @ 11:48:43

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0