To much..

för tillfället....jobbar dygnet runt känns det som:( Saknar mina barn-så innerligt, en godnattpuss fick jag stjäla av Albin nu ikväll, imorgon åker jag innan han vaknar..
En Anton som inte vill gå i skolan-varit 2 veckor av gråt och tårar:( så jädrans jobbigt o se mitt stora hjärta bryta ihop över detta.. och då menar jag krokodiltårar o klämmer sig fast varje morgon- men vi vet vad det är han tycker är jobbigt-så imorgon provar vi en annan variant!
sjukor och förbannad jävla cancer som finns i vår närhet ...
Ja ja gnäller idag men känner att jag måste få det oxå...

Livet är ingen dans på rosor utan en kamp hela tiden- men vem vinner kampen till slut???


Kommentera Mera
Postat av: Emlan

Tänker på er.

Svar: tack
Madde

2012-08-29 @ 08:00:32
Postat av: Anonym

<3 "Hej Älskling" <3

Svar: Hi hi;)
Madde

2012-08-29 @ 18:38:46
Postat av: Pia

Tänker på er, tungt att vara nära anhörig när cancer och andra sjukdomar slår till, känns så orättvist.
Kram

Svar: tack
Madde

2012-08-29 @ 19:02:41
URL: http://larssonrally.blogg.se
Postat av: Anna

Man får va gnällig och man får bryta ihop!!
Tänker på er <3

Svar: Detsamma vännen<3
Madde


Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0