Tänk att SÅÅÅ många människor gottar sig i andras olycka!!!

 Pinsamt rent ut sagt! skäms Ni inte - ja Ni över hundra som varit inne o läst om stackars Albin utan att skriva ngt- usch till Er kommer då inte tomten!!
 
Men vet Ni- jag bryr mig inte om er... Ni som bara läser när något tråkigt hänt, jag bryr mig om de dagliga läsarna som finns här!!♥
 
Och ni som bryr er så mår Albin betydligt bättre i dag!!
 
Men tack Ni som bryr Er här eller på FB/sms♥ tomten kommer;)
 

Kommentera Mera
Postat av: Fanny

"Vårt mysiga mc donalds besök förvandlades till ett besök på akuten!!!" skrev du på Facebook. Folk blir oroliga och undrar vad som hänt (såklart!) och du länkar till din blogg. Vore det inte mer lämpligt att se det som att folk bryr sig och faktiskt blir oroliga, än att folk "gottar sig i andras olycka"?
Tråkig inställning från din sida, jag själv kikar in i din blogg flera gånger i veckan eftersom jag tycker det är en trevlig blogg, fast detta inlägg var riktigt trist tyvärr..

Svar: Anledningen att jag skrev ett inlägg var just att folk blev oroliga och att jag ej orkade förklara för alla.... Dock har jag ALDRIG haft så många besökare och det känns fel att folk går in o läser utan att skriva här, på fb eller via sms!! Det kändes som att folk bara var nyfnikna och gottade i andras olycka!!De som bryr sig skrev såklart:) MIN blogg o MIN inställning!!
Madde

2012-12-09 @ 12:50:39
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se
Postat av: Emla

Förstår dig!

Svar: Tack<3
Madde

2012-12-09 @ 20:21:55

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0