Dansat ut julen...

lite tidigt kanske men gäller att passa på när vädret tillåter;)



Nu har vi ätit årets första söndags stek:) Mums för kyd, saus och päror;)

Blir även dessert idag....
mina första:


Crème brûlé
*behöver sånna små formar..Var hittar man det?*

sen imorgon är det nya tag, lättare tag som gäller... fler än jag som tänker så, kanske??

Vi är lediga även imorgon-På tisdag drar vardagen igång igen- tidiga morgonar, trötta & gnälliga hungriga barn på kvällen..
Sista terminen för Anton på förskolan:o!!!!!


Kommentera Mera
Postat av: Maria

Efterrätten ser väldans god ut:)

Jag har sett småformar någonstans men minns inte riktigt var. Kan ha varit på Cervera..

2012-01-08 @ 22:54:14
Postat av: caroline

Hos grannen min =) Hon har små skålar, runda och randiga på utsidan..

2012-01-09 @ 12:02:20
URL: http://omjustingenting.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Åh, nu satt jag nästan i halsen.. det är ju sista terminen för Elin med! Det har jag naturligtvis vetat hur länge som helst med det blev så tydligt när du skrev det.



Ingen aning om vart man hittar små skålar. Ikea, Ullared.. Ullared har någon form men om det är den vet jag inte ;)



Kram

2012-01-09 @ 15:33:45
URL: http://ingelalala.blogspot.com

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0