Svaret på min allergiska reaktion:

JAG ÄR MYCKET ALLERGISK MOT PENICILLIN!!!!!!!!!!!




bara så Ni som läser vet...., kommer tom få en lapp att ha i min plånbok där det står att jag ej ska ha penicillin!!! Fast man kanske skulle ha den runt halsen...?? för om olyckan är framme så är väl min plånbok bak...


Kommentera Mera
Postat av: Fanny

Det är min farbror också och det är ganska allvarligt. Bra du talar om det! Jag vet att han fick en väldig lätt variant av leukemi, en som inte är dödlig (tack och lov!!), men han höll på att stryka med på grund av att de prompt ville ha i honom penicillin, det slutade att min farbror bad den där läkaren att inte visa sig på hans rum mer och sedan fick han skriva på papper att han självmant vägrade ta medicinen. Och sedan blev han ju bra, idiotläkare....

Jaja nog om det, hoppas allt är bra! Kram

2012-01-25 @ 22:51:45
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag är också allergisk mot pencillin och har mitt röda kort i plånboken. Gick du på pencillin när du fick reaktionen eller den bara kom?

2012-01-26 @ 06:42:57
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0