Läst på FB

Jag har inte en fantastisk figur eller en "platt mage". Jag är långt ifrån att betraktas som en modell men, jag är jag. Jag äter mat. Jag har mer fett än jag borde. Jag har ärr eftersom jag har en historia. Vissa människor älskar mig och några hatar mig. Jag har gjort bra. Jag har gjort illa. Ibland går jag utan smink och ibland står håret åt alla håll. Jag är slumpmässig och galen. Jag låtsas inte vara någon jag inte är. Jag är den jag är, kan du älska mig eller inte.Det är nog svårt att ändra på mig! Och om jag älskar dig, gör jag det med hela mitt hjärta! Jag gör inga ursäkter för det som jag är ....
Fy sören vad detta stämmer in på mig!!!
 

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

<3 stämmer nog på många <3

2012-06-26 @ 22:13:17

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0