Totalt misslyckad fredag....

 
planen idag var ju julbord med sambons jobb på Kippers Källare- men han har blitt smittad av Albin
 
för vet ni - den 28:e fick Albin maginfluensa...3:e året i rad den tjugoåttondenovember...
 
Albin bättre idag men sambon dålig- så därför tog jag pojkarna på en tur för lite kvällsmat på McDonalds
 
  ♥
 
Vi åt och barnen gick in i lekhörnan bak vårt bord.
 
Snubbel snubbel och Albin ramlar in i kanten vid glasrutan och får en rejäl bula,som bara växer!!!  Tur en räddande vän befann sig på samma ställe och hämtade is till mig!!!
Packade ihop oss och begav oss till akuten i Hässleholm. De limmade ihop pannan och plåstrade om min lille skrutt♥ Skulle bara hålla koll så han ej visa tecken på hjärnskakning!
 
Att detta händer när man är själv med barnen är inte roligt:( Men stolt över Anton som var en RIKTIGT DUKTIG STOREBROR och hjälpte mig och var så duktig♥
Ger även mig själv en klapp på axlen och känner mig stark att jag bemästrade en sådan tuff situation själv med 2 barn!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

❤❤❤

2012-11-30 @ 21:55:15
Postat av: Rebecca

Usch vilken tråkig dag för er! Hoppas helgen blir bättre!

2012-12-01 @ 20:50:13
Postat av: Maria

Ush,! Stackars liten

2012-12-01 @ 21:16:35
Postat av: Sara

Fy för stackars barn hände vår dotter för en månad sen kry på dig lille pojk. Med vänlig hälsning, Alva och Veras mamma.

2012-12-01 @ 21:27:42

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0