Glad att mina barn sover och för att det är fredag imorgon...

Så söta när de sover:
 
 
 
 
 
 
Men skenet bedrar....
 
I eftermiddags rev de ner en hel ställning med smycken, väskor, klämmor mm på Lansi-- Ja men tack liksom...
 
När sambon kommit hem begav jag mig ut på PW :)
 
Tanken var att sambo o barn skulle laga och äta mat då....
 
7 km senare möttes jag av kaoset Hassan (ursäkta uttrycket)
 
Barnen hade gått upp i badrummet för att bada en liten leksaksgubbe...
 
Dock hade Albin även badat sin BAUTA dammsugare (kudden)
Då rinner vattnet över!!!
 
Några cm vatten i kommoden bara!!!
Därför ser badrummet ut så här:
 
 
 
 
 
Sambon städade och tömde allt i lådorna- smink mm mm mm
Kanske inte så bra att han ser mängden :O
 
Vet iaf att i morgon får jag nog rensa och se om ngt (hoppas) går att använda-annars ryker barnbidraget på smink!!!
Jodåsatt!!
 
P.s funderar på att döpa om bloggen till Busungarna,,,,,
 
 

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Oooops! Förstår vad menar, ser en del MK ☺

2013-08-23 @ 07:23:39

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0