Jo men visst ...

vi har haft en underbar dag eller nu drömde jag visst!!
 
Jag har städat lite och målat- inget seriöst pga värmen, puhh va varmt det varit :O
 
Albin har :
Ätit upp maten och sen mosat resterna av köttbullarna i hela köket, fyllt tallriken med saft- jo det rinner till slut ner på golvet,,,
 
Fick en sugrörsdricka ute- gick in och tryckte ut saften på ytterdörr, spegel, och det nytorkade golvet
 
Blev inskickad på toa så han kunde tvätta av sig päronsaften= stängde bottenpluggen, fullsprätt på kranen- jo vattnet rinner ner på golvet....
 
Och nyss hitta jag honom när han plockade blommor..... gaaahhh
Det är så lugnt och skönt när storebror inte är hemma eller?? Ja bus eller bråk, vilket är bäst??
 
Nu ska jag gå ut o fortsätta måla sen blir det min nya serie på tv11
Emily Owens, MDEmily Owens MD , kl20.00
 
 
 
 

Kommentera Mera
Postat av: Manilla

Drulle ☺ förstår din frustration! Men han e ju så go!

Svar: Ja visst är han och han vet så väl att han gjort fel när han kommer o frågar- du om mig mamma?? <3 så va de glömt
Madde

2013-08-05 @ 22:25:16

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0