Det börjar bli jul i vårt hus:)

Julklapparna klara :)
 
Familjen fick en fin julklapp av J igår ♥
En ny dator med touchfunktion :) Första blogginlägget från denna idag
 
Idag har julgranen jag och barnen valde ut igår kommit in :) fick ett fågelbo på köpet....
Väldigt tätt och fin och STOR ;)
Barnen tröttna när alla kulorna var uthällda på golvet...
Pysslat och fixat hela dagen, ska snart börja slå in julklappar .. om jag orkar, då jag befinner mig i matkoma:
 
 
Sambon fick kocka idag och det blev supergott:) och barnen tyckte att det blev festligt:)
Ngn, en mus eller tomten har redan börjat festa på pepparkakshuset....tror jag vet vem!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera Mera

Här skriver du din kommentar:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast Madde ser den)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0